I FORGOT TO MENTION, IT IS A 2008 V ROD. THANK YOU, JERRY
THANK YOU! IT'S OVER 2 YEAR'S OLD. I PLAN ON PUTTING A NEW ONE IN. I AM SELLING THE BIKE, CAUSE I CAN'T RBad batteries cause a multitude of issues. I'd give a full recharge with a quality battery charger and then retest. If it's over two years old, I'd replace it.
-MIG
Be careful jump starting. Wrong move can cause ECM failure.
I GET THAT. I USED A SMALL POCKET JUMP STARTER. I WAS CONCERNED ABOUT DAMAGING ANYTHING IN THE PROCESS. THANK YOU FOR THE ADVICE, JERRYBe careful jump starting. Wrong move can cause ECM failure.
Be careful jump starting. Wrong move can cause ECM failure.
2 WHEEL'S. NOW I HAVE ROD'S IN MY LEFT LEG. 1ST SURGEON SCREWED UP THE SURGERY BADLY, 2ND SURGEON IS AWESOME! BUT I LOST 18 MONTH'S SO FAR. SPOKE TO A LAWYER AND NOTHING I CAN DO EITHER. THE HACK SURGEON GET'S A PASS! INCREDIBLE! THANK YOU FOR ASKING! STAY WELL, JERRYLet us know how it goes. Sorry to hear about your crash. On two wheels or four?
Take care!
-MIG
Sorry to hear. Back in the day the day I guess they just took a leg. I remember my grandmother in a wheel chair as a double amputee. She had some issue or infection so Doctor #1 decided to amputate.... and took the wrong leg. Sad state of affairs... May your future be a positive one (get a classic convertible!!! ... I love my '70 Buick GS).2 WHEEL'S. NOW I HAVE ROD'S IN MY LEFT LEG. 1ST SURGEON SCREWED UP THE SURGERY BADLY, 2ND SURGEON IS AWESOME! BUT I LOST 18 MONTH'S SO FAR. SPOKE TO A LAWYER AND NOTHING I CAN DO EITHER. THE HACK SURGEON GET'S A PASS! INCREDIBLE! THANK YOU FOR ASKING! STAY WELL, JERRY
THANK YOU FOR THE WORD'S MIG. NEVER EXPECTED TO THIS TO HAPPEN, BUT IT DID. JUST TRYING TO THE PIECE'S BACK TOGETHER NOW. ABOUT ALL I CAN DO. THANK'S AGAIN AND YOU STAY WELL! JERRYSorry to hear. Back in the day the day I guess they just took a leg. I remember my grandmother in a wheel chair as a double amputee. She had some issue or infection so Doctor #1 decided to amputate.... and took the wrong leg. Sad state of affairs... May your future be a positive one (get a classic convertible!!! ... I love my '70 Buick GS).
-MIG