Harley Davidson V-Rod Forum banner

1 - 20 of 25 Posts

·
Registered
39 Posts
Discussion Starter #1
Is er interesse van de ned v-rod rijders om in het voorjaar eens bij elkaar te komen, bv in de buurt van Utrecht ( De Meern)omdat dit centraal gelegen ligt langs de A 12 en A2 en er tevens een grote parkeerplaats is met restaurant.

·
The Riding Dutchman
64 Posts
Op zich een leuk idee en eens kijken of er meer animo is.

Je kunt misschien ook eenzelfde berichtje op www.harleyforum.nl plaatsen want daar zitten ook steeds meer v-rod rijders..

Gr. v-tron

·
Registered
291 Posts
Did you know google has a translator?

·
Registered
291 Posts
just joking around because of the title of your post. Do what you gotta do.

google translatio to dutch.

maar een grapje rond, omdat de titel van je bericht. Doe wat je moet doen.

·
vrod-holland
55 Posts
oke, ik kom ook.
zal vragen of er ook meer belangsteling is,maar ook al zijn het er maar een stuk of 10 is het ook leuk.hou me op de hoogte van een datum.

·
Registered
39 Posts
Discussion Starter #12
We moeten dan maar een keer met z'n allen beslissen of het in De Meern wordt of ergens anders, (hoewel dit centraal ligt en mooie voorzieningen heeft) en op welke dag van de week en de datum prikken, want ik werk ook weekenden en dat zullen er wel meer doen.
Ik wil namelijk niet als een baasje overkomen, maar gewoon met z'n allen ergens bij elkaar komen en alles bekijken en ervaringen uitwisselen.

·
Registered
39 Posts
Discussion Starter #13
datum meeting?

Ik heb me ook bij het Harleyforum aangemeld (bedankt voor de tip V-TRON) dus waarschijnlijk lezen sommige van jullie dit dubbel.
Maar wil zo veel mogelijk V-RODS bij elkaar krijgen.
Vinden jullie 10 april of 17 april een goede datum?
Dit zijn zondagen, of liever op een zaterdag?
Of is dit te vroeg in het seizoen i.v.m. het gezegde;april doet wat hij wil.
Laat maar een voorkeur weten dan zijn we allemaal tevreden.
En ook even laten weten of de locatie goedgekeurd is door jullie.

Gr Nico

·
Registered
39 Posts
Discussion Starter #15
Ik kom er achter dat ik 10 april wat te doen hebt, dus is mijn favoriet 17 april.
En dat is ook weer een weekje verder in het voorjaar, dus misschien wel een zonnetje erbij....

·
vrod-holland
55 Posts
hoi,heb ook al op het harleyforum dat de 17 mij het beste uitkomt heb de 10 dienst,en je zal dan zien dat er een boer weer met zijn spul, iets raakt en dan kan ik aan het werk.

·
Registered
39 Posts
Discussion Starter #17
Als de anderen die het een goed idee vonden ook hun goedkeuring geven zou dat fijn zijn.:banghead:
Laten we het dan maar op 17 april houden.

·
Registered
3 Posts
Leuk Plan ; ik kom ook met m'n Night Rod Special en zal proberen nog een paar V-Rod rijders mee te krijgen.

...en ga me direkt inschrijven in het harleyforum....

1 - 20 of 25 Posts