Harley Davidson V-Rod Forum banner
101 - 120 of 225 Posts
Hej! nowy tutaj i miałem nadzieję, że ktoś może mi pomóc z moim problemem. Czerwony kluczyk na desce rozdzielczej jest włączony przez chwilę i wyłącza się. Włącza się, gdy mam włączone kierunkowskazy, ale nie jestem pewien, czy alarm czerwonego kluczyka jest wyzwalany przez włączone kierunkowskazy. Zainstalowałem system LED, który dostałem od Chicago Harley, OEM. Ponadto motocykl nie uruchamia się po przejechaniu około 30 mil. Na początku próbuje się uruchomić, ale po 2 i 3 próbie uruchomienia wydaje tylko dźwięk klikania. Po naładowaniu akumulatora uruchamia się bardzo dobrze. Nie jestem pewien, czy to problem z akumulatorem. Sprawdź kod i mówi Pn 68921-07. Sprawdzono i opisano jako MODUŁ, KIERUNKOWSKAZ (TSM-Y) ze strony internetowej Harley. Całkowicie zdezorientowany, w czym problem. POTRZEBUJĘ POMOCY. Sezon motocyklowy już tu jest!
 
Hej! nowy tutaj i miałem nadzieję, że ktoś może mi pomóc z moim problemem. Czerwony kluczyk na desce rozdzielczej jest włączony przez chwilę i wyłącza się. Włącza się, gdy mam włączone kierunkowskazy, ale nie jestem pewien, czy alarm czerwonego kluczyka jest wyzwalany przez włączone kierunkowskazy. Zainstalowałem system LED, który otrzymałem od Chicago Harley, OEM. Ponadto motocykl nie uruchamia się po przejechaniu około 30 mil. Na początku próbuje się uruchomić, ale po 2 i 3 próbie uruchomienia wydaje tylko dźwięk klikania. Po naładowaniu akumulatora uruchamia się bardzo dobrze. Nie jestem pewien, czy to problem z akumulatorem. Sprawdź kod i mówi Pn 68921-07. Sprawdziłem go i opisałem jako MODUŁ, KIERUNKOWSKAZ (TSM-Y) ze strony internetowej Harley. Całkowicie zdezorientowany, w czym problem. POTRZEBUJĘ POMOCY. Sezon motocyklowy jest tutaj!
WITAJ NA FORUM!!!!:wazzup::vrodforu::welcome:

Klikanie to bateria, właśnie przez to przechodziłem. Jest prawdopodobnie stara lub martwa i nie trzyma ładunku. Jeśli możesz ją wymienić i trzymać na ładowarce, powinno być dobrze.
 
hernan, przede wszystkim pozdrawiam cię za ochronę naszej wolności i niech moc odwagi i dobrego instynktu poprowadzi ciebie i twoje wojska do bezpieczeństwa i przetrwania. Po drugie, dziękuję za wkład. Czy to wyjaśnia czerwony alarm klucza i zapalanie się?
 
hernan, przede wszystkim pozdrawiam Cię za ochronę naszej wolności i niech moc odwagi i dobrego instynktu poprowadzi Ciebie i Twoje wojska do bezpieczeństwa i przetrwania. Po drugie, dzięki za wkład.
Czy to wyjaśnia czerwony alarm klucza i zapalanie się?
Szczerze mówiąc, nie wiem nic o alarmie klucza. Wiem tylko, że miałem ten sam problem z moją baterią, która nie trzymała ładunku. Jestem pewien, że ktoś z wiedzą odpowie na Twoje inne pytanie. Jestem nowym właścicielem i wciąż się uczę. Przy okazji, czy wiesz, jak dostać się do baterii?
 
Hej! nowy tutaj i miałem nadzieję, że ktoś może mi pomóc z moim problemem. Czerwony kluczyk na desce rozdzielczej świeci się przez chwilę i gaśnie. Włącza się, gdy mam włączone kierunkowskazy, ale nie jestem pewien, czy alarm czerwonego kluczyka jest wyzwalany przez włączone kierunkowskazy. Zainstalowałem system LED, który dostałem od Chicago Harley, OEM. Ponadto motocykl nie uruchamia się po przejechaniu około 30 mil. Na początku próbuje się uruchomić, ale po 2 i 3 próbie uruchomienia wydaje tylko dźwięk klikania. Po naładowaniu akumulatora uruchamia się bardzo dobrze. Nie jestem pewien, czy to problem z akumulatorem. Sprawdź kod i mówi Pn 68921-07. Sprawdzono i opisano jako MODUŁ, KIERUNKOWSKAZ (TSM-Y) ze strony internetowej Harley. Całkowicie zdezorientowany, w czym problem. POTRZEBUJĘ POMOCY PROSZĘ. Sezon motocyklowy jest tutaj!
Akumulator powinien być w stanie obsłużyć oświetlenie LED i nie ulegać przedwczesnej awarii, czy motocykl jest stary, stara opona, akumulator może szwankować.Czy światła LED to lampy kierunkowskazów/świateł do jazdy w miejscu oryginalnych żarówek 1156 lub 1157? Jeśli tak, możesz widzieć sygnał czerwonego kluczyka, ponieważ TSM/TSSM ostrzega Cię o potencjalnym stanie WYJŚCIA ŻARÓWKI. Lampy sygnałowe LED nie pobierają wystarczającego prądu, aby moduł ~pomyślał~, że lampy faktycznie działają. W niektórych lampach na rynku wtórnym stosuje się balast obciążenia, aby spowodować większy przepływ prądu.Pn 68921-07 to to, co jest pokazane na końcu każdej sekwencji kontrolnej. Jeśli nie masz żadnych zapisanych lub bieżących kodów, powinieneś również zobaczyć ~brak~, wtedy zobaczysz numer Pn. Ten numer to numery części ECM, TSM, ICM w Twoim motocyklu.Powinieneś również WYCZYŚCIĆ kody, jeśli jakieś zostały znalezione.Powinieneś również sprawdzić w każdej kategorii ~P~, ~S~ i ~C~.Jeśli używasz akcentującego oświetlenia LED, czy jest możliwe, że jakiś przewód się uziemia?
 
hernan, bateria znajduje się za reflektorem. Zdejmij airbox i zobaczysz ją leżącą płasko.

TaxmanHog... dzięki za odpowiedź.
Kupiłem ten motocykl używany w lutym zeszłego roku. Model 08, ale zmodyfikowałem tę diodę LED, jak tylko dostałem motocykl. Wszystko jest w porządku. To jest OEM HD mini bullet LED i jest dostarczany z modułem zasilania, który współpracuje z TSSM. Zastanawiałem się, czy TSSM wymaga wymiany?

Jeśli ostrzega mnie przed potencjalnym wypaleniem żarówki, to dlaczego motocykl nie odpala po przejechaniu około 30 mil? Trzy rzeczy, które zaprzątają mi głowę: TSSM, bateria lub moduł LED TS, który sprawia mi problemy. Proszę o radę.
Dzięki.
 
hernan, bateria znajduje się za reflektorem. Zdejmij airbox i zobaczysz ją leżącą płasko.

TaxmanHog... dzięki za odpowiedź.
Kupiłem ten motocykl używany w lutym zeszłego roku. Model 08, ale zmodyfikowałem tę diodę LED, jak tylko dostałem motocykl. Wszystko jest w porządku. To jest OEM HD mini bullet LED i jest dostarczany z modułem zasilania, który współpracuje z TSSM. Zastanawiałem się, czy TSSM wymaga wymiany?

Jeśli ostrzega mnie o potencjalnym stanie braku żarówki, to dlaczego motocykl nie uruchamia się po przejechaniu około 30 mil? Trzy rzeczy w mojej głowie: TSSM, bateria lub moduł LED TS, który sprawia mi problemy. Proszę o radę.
Dzięki.
Ciekawe, dzięki za wyjaśnienia, więc oświetlenie było do tej pory w porządku, prawdopodobnie nie jest to główny problem. Nadal myślę, że mogłeś zapisać kody błędów, czy mógłbyś je jeszcze raz sprawdzić?

Świecąca lampka klucza bezpieczeństwa przez kilka sekund po uruchomieniu może wskazywać na inne problemy lub sam TSSM. Kolejny element do sprawdzenia, bateria w twoich pilotach zabezpieczeń, również trzeba je wymieniać co kilka lat.

Istnieje kilka innych wątków omawiających zawodność przekaźników systemu i rozrusznika, zastanawiam się, czy twój przekaźnik rozrusznika może być problemem, jeśli chodzi o sytuację "Nie uruchamia się".

http://www.1130cc.com/forums/showthread.php?t=150241

http://www.1130cc.com/forums/showthread.php?t=117962
 
hernan, bateria jest za reflektorem. Zdejmij airbox i zobaczysz ją leżącą płasko.

TaxmanHog... dzięki za odpowiedź.
Kupiłem ten motocykl używany w lutym zeszłego roku. Model 08, ale zmodyfikowałem tę diodę LED, jak tylko dostałem motocykl. Wszystko w porządku. To jest OEM HD mini bullet LED i jest dostarczany z modułem zasilania, który współpracuje z TSSM. Zastanawiałem się, czy TSSM wymaga wymiany?

Jeśli ostrzega mnie przed potencjalnym wypaleniem żarówki, to dlaczego motocykl nie odpala po przejechaniu około 30 mil? Trzy rzeczy, które przychodzą mi do głowy: TSSM, bateria lub moduł LED TS, który sprawia mi problemy. Proszę o radę.
Dzięki.
LOL Wiem gdzie to jest, musiałem się tego dowiedzieć sam, więc daj znać, jeśli potrzebujesz pomocy w wyjęciu tego.
 
Po pełnym naładowaniu akumulatora uruchamia się bez wahania. To wykluczy przekaźnik i rozrusznik. Czy alarm jest włączony czy wyłączony, jeśli kluczyk zapłonu jest zablokowany? A co, jeśli jest tylko w pozycji wyłączonej?
Jeśli mój TSSM ulegnie awarii, skąd będę wiedział, czy to kierunkowskaz, czy funkcja bezpieczeństwa sprawia mi problemy? LED TS pobiera zasilanie z TSSM, a LED TS ma również własny zasilacz i jest zasilany z TSSM. TS działa dobrze, L i R reagują na odpowiednie wejście i wyłączają się automatycznie. To pozostawia TSSM w pytaniu. Proszę o radę.
Dzięki.
 
Doskonały wątek, ale nie widzę podobnej liczby do tego, co dostaję. Czerwona kontrolka klucza włączona (nie mam systemu zabezpieczeń.) Odczytano i wyczyszczono po 134. Teraz pokazuje 61154 w sekcji S. Jakieś pomysły?
 
Moim zdaniem wykonałeś jakąś pracę przy lewych elementach sterujących i zepsułeś przełącznik. Ten DTC może być również ustawiony, jeśli trzymasz sprzęgło wciśnięte dłużej niż 1 minutę podczas jazdy z prędkością powyżej 10 MPH.
 
No dobrze, przeszedłem ponownie proces czyszczenia i tym razem się udało. Nie ma już key light. Wciąż jestem ciekaw, czy ktoś wie, co oznaczają te #.
 
Dzięki Steve, nie widziałem twojego postu, zanim go ponownie opublikowałem. Kod jest obecnie usunięty, więc nie mogę go zweryfikować, ale zapisałem to, co widziałem i to było po134 w sekcji p. To jest 08 AW.
 
... Kod jest obecnie niedostępny, więc nie mogę zweryfikować, ale zapisałem to, co widziałem i to było po134 w sekcji p. To jest 08 AW.
Wcześniej wspomniałeś o DTC B1154. Wyjaśniłem ten DTC w poście nr 112.

DTC, o którym wspominasz tutaj (P0134), to: przedni czujnik O2 otwarty/nie odpowiada.

Jeśli ten DTC został ustawiony po wyczyszczeniu kodów, to przypuszczam, że przedni czujnik O2 jest odłączony. Jeśli czujnik O2 jest podłączony i masz ten kod, musisz poszukać uszkodzonego przewodu sygnałowego (ten przewód jest różowy z pomarańczowym paskiem).
 
po pełnym naładowaniu akumulatora uruchamia się bez wahania.
Czy Twój akumulator rozładował się do tego stopnia, że nie uruchamia silnika, wymagając w ten sposób ciągłego ładowania? Jeśli tak, myślę, że wróciliśmy do słabej sytuacji z akumulatorem. :banghead:
To wykluczy przekaźnik i rozrusznik.
Najprawdopodobniej.
Czy alarm jest włączony czy wyłączony, jeśli kluczyk zapłonu jest zablokowany? A co, jeśli jest tylko w pozycji wyłączonej?
Systemy zabezpieczeń 07 i nowsze są aktywowane pasywnie, jeśli zapłon jest wyłączony lub zablokowany, system włączy się po kilku sekundach, gdy brelok zabezpieczający znajduje się w odległości ponad 30 stóp od motocykla, system zabezpieczeń przechodzi w stan PEŁNEGO UZBROJENIA, myśląc, że właściciel nie jest już w pobliżu.
Jeśli mój TSSM uległ awarii, skąd mam wiedzieć, czy to kierunkowskaz, czy funkcja bezpieczeństwa sprawia mi problemy? LED TS pobiera zasilanie z TSSM, a LED TS ma również własny pakiet zasilania i jest zasilany z TSSM. TS działa dobrze, L i R reagują na odpowiednie wejście i wyłączają się automatycznie. To pozostawia TSSM w pytaniu.
Zgadzam się, lub komponenty LED nadal powodują jakiś problem, czy możesz wrócić do pełnego standardowego oświetlenia na krótko, aby potwierdzić, czy problem nadal występuje po usunięciu podejrzanych jednostek?
 
Cóż, po 10 minutach jazdy kontrolka znowu się zaświeciła. Nie ma żadnych objawów, wszystko działa i działa dobrze. Nadal dostaję po134 i 61154 podczas sprawdzania S. Jak dotąd jako otwarty czujnik, uruchamiam pc3, więc to wszystko jest pomijane, ale poszukam uszkodzonego/ściśniętego przewodu. Oto, co zrobiłem ostatnio, co może dać wskazówkę. Nowe kierownice, które wymagały dłuższych przewodów sprzęgła i hamulca oraz linek przepustnicy. Okablowanie zostało wykonane wewnętrznie. Jak powiedziałem, wszystko elektryczne działa, w tym hndlbr. sterowanie radiem. Mam nadzieję, że to nie zamieni się w coś takiego jak **! kod parowania w moim chevy.
 
Tak. Doszło do tego, że silnik się nie uruchamia. To się stało niedawno. Naładowałem akumulator w piątek wieczorem i nie jeździłem. Uruchomiłem motocykl w sobotę bez problemu. Po kilku godzinach tego samego dnia uruchomiłem motocykl bez problemu. Dzisiaj uruchomiłem motocykl bez problemów. Nie używałem kierunkowskazów, tylko zwykłe uruchomienia. Zauważyłem, że kluczyk jest nadal czerwony. Zazwyczaj był żółty po uruchomieniu. Wszystko było w porządku, dopóki nie wyjąłem akumulatora i naładowałem go na zimowe przechowywanie. To wszystko wydarzyło się, gdy wyjąłem motocykl ze schowka i zainstalowałem akumulator.

Nie mam pilota.

Oryginalne kierunkowskazy zniknęły. Sprzedałem je. Cholera!

Dziękuję za poświęcenie czasu na pomoc w znalezieniu rozwiązania.
 
To było zaledwie 2 minuty temu. Sprawdziłem PSC DTC, wynik negatywny. Chociaż moje PSC mają 'b' po 'C'. Co się dzieje?
Zatem jest PSCb zamiast PSC. Ponadto uruchomiłem motocykl trzy razy z rzędu. Zauważyłem, że im częściej uruchamiam motocykl, tym więcej słychać wahania. Najwyraźniej to bateria. Mam nadzieję.
 
Jeśli nie masz zabezpieczeń, to masz TSM (Turn Signal Module) w porównaniu do TSSM (turn signal & security module). To upraszcza niektóre problemy, ale wciąż martwię się o nowe światła LED, które powodują, że Twój TSM wydaje fałszywe ostrzeżenie.

Po ponownym zainstalowaniu akumulatora po zimowym postoju, kable powinny być dobre i mocno dokręcone przy akumulatorze, śrubie głowicy.

Być może będziesz chciał zanieść akumulator do dealera w celu przeprowadzenia testu obciążeniowego, aby potwierdzić możliwe starzenie się i niemożność utrzymania długotrwałego ładowania, a także jego zdolność do wykonywania wielu cykli rozruchu (jeden po drugim odbija się na akumulatorach MC, nie mają one takiej samej pojemności rezerwowej jak akumulatory samochodowe.

Nie jestem pewien co do "b", które widzisz podczas sprawdzania kodu, nie mam instrukcji diagnostyki elektrycznej 08.
 
101 - 120 of 225 Posts