Harley Davidson V-Rod Forum banner

1 - 7 of 7 Posts

·
Registered
1,489 Posts
Discussion Starter · #1 ·
I am going with a B style riser for my 03 and before i get to far ahead of myself I was wondering if i will need to buy a shorter set of brake/clutch cables? I will be running a DX bar on it atleast at first i will. If i will have to go with shorter cables I do not have Brembos brakes or mastercyls (yet) so are the brakelines the same for the all of the years? what would the part # be and if anyone has a set kicking around give me a pm. thanks..

·
Registered
1,489 Posts
Discussion Starter · #2 ·
will 2006 brake lines be compatible with the 03 master cylinders? non brembo?? thnx

·
Registered
3 Posts
hoje, eu estava andando com minha moto na rua e parei p pedir uma informação. aí, levei um susto com a fumaça que saia. desci da moto e não vi o que poderia ser. depois, descobri que a "cebolinha" do freio traseiro havia danificado e fasado óleo.
o mecânico disse que além de precisar trocar a cebolinha, se não fizer alguma coisa para isolar ali, vai acontecer de novo, porque fica próximo do escapamento e esquenta muito, derretendo tudo... não sei como fazer.

·
Registered
1,489 Posts
Discussion Starter · #5 ·
will they be to long with the NRS bars? or the work? thanks

·
Premium Member
3,516 Posts
my pop has lower bars than the NRS. He has a set of almost straight bars, with a little pull back.

·
Registered
1,489 Posts
Discussion Starter · #7 ·
Oh sweet man thanks i bought a set of throttle cables from a B so good to know itlll work!!

1 - 7 of 7 Posts